2009. augusztus 31., hétfő

Versek a Bagolyvárból

Pillanatsuhanás...
Sárkány röpült énfelettem,
ízeimben megremegtem,
Szürke égen, szürke felhő
Az az idő úgyis eljő!
Mondom néki várjon, várjon.
Futó csikóm, hadd megálljon!
Bólint megint, -lám az öreg,
azt beszéli, álljak itt meg.
Megpróbáljuk egyre, egyre
kapaszkodni még a hegyre!
Nem is a hegy az érdekes,
inkább ahogy egy ágat lemes!
Az ágat még megfaragja,
hadd pendüljön meg a hangja.
Sólyommadár víjjogva száll
Lelkem köröz, mint a madár.
Helyet keres, fészket rakni,
Nem akarja már elhagyni....


Kedves Olvasóim!

Kiváncsi vagyok : A számlálóm most fordult 101-re. Ha valaki figyelte, hogy hanyadik belépő volt, s ő volt a 100. szívesen megismerném. Sőt ajándékot is adnék neki.

Ismeretlenül is tisztelettel üdvözlöm.

Fülöp Béla

2 megjegyzés:

Lonci (Győr) írta...

Sajnos nem én voltam a 100. -ik , de gratulálok neki

Fülöp Béla (Károlyi) írta...

De nem jelentkezett a 100. De van egy ötletem.....