2013. szeptember 10., kedd

Jelenfaggató

Indul a nap...
Indul a nap, reggel 6 órakor percnyi pontossággal. Ágybanülésre vagyok ítélve, hisz csak segítséggel tudok felkelni. Az egyik lábam rövidebb lett, a másik borzalmasan fáj és gyenge. Hát, ami még van hátra így kell leélni. Néha azért lázadok, s lehet, hogy undok is vagyok. Ám visszatérve állapotomra, jó dolog, hogy az elmúlt éjszakát átaludtam. Ilyen nem volt már hetek óta!
Az ég szürke és borúlt. Goondoltam, hogy minden szándék nélkük a ,mai nap mozzanatait rögzítem, mert érdekes is lehet. Egy kismarék gyógyszert bevettem, kávémat megíttam, smost következi,a reggeli a napi reggeli kása. Mert a kása jó!
Mosakodás ceremóniája is kétemberes nálam.
10 órakor jön Csaba, kivesz az ágyból és áttesz a kerekesszékbe, mert egy csoport német túristának mutatom meg városunk Főterét és mesélek múltjáról és jelenéról. Ők 11 óra után érkeznek. Én elektromos meghajtású kerekesszékkel közlekedek majd, s közben mesélek.
Most már délután 3 óra is elmúlt, s itthon vagyokl. Bizony nagyon elfáradtam. Berta János kinek könyvét kiadtam (Hódmezővásárhelykutasipuszta, Helios Kiadó. 2012.) hozott magával hat embert, hogy megismerjék azt a vidéket, ahol Hugo Hartung könyve Piroskára gondolok folyton cselekménye játszódik. Fél 12-kor kezdtem a katolikus templom előtt, aztán egy kávé az Amadeusban, s az új Főtéren folytattam, majd a Történelmi Emlékpark a gimnázium előtt. 14 órakor váltunk el, ők az állomásra mentek mi hazajöttünk.
Most már itthon.
Pihenek egy kicsit, a lábam nagyon fáj, zsibbad, aztán a kenyeres könyvbe írok valamennyit. Már ennyi lesz.
Elég hűvös lett az idő mára, lehet, hogy időjárás változás is megvisel.

Nincsenek megjegyzések: