2013. szeptember 1., vasárnap

Augusztusi utazás

Mindenki nyaralni megy, talán ez az idei utolsó nagy utazási hullám. Jó ez nekünk? Csak jó, mert a nép örül, neki jónak tűnik.
A mérték tartása azonban nem lenne hiba, mert a mértékkel nálunk mindig bibi van. Vannak már jelek, hogy megtorpanás jöhet.
Ma este 20 óra körül (aug. 25), Orosházára is megjött a hűvösebb idő. Most már esik az eső is. Mifelénk sár lesz, de mekkora. Az utcába úgy emelkednek a hegyek, ahogy telnek a napok, mert földharaőpó dínók lepték el a várost, árkot ásnak. Mielőttünk az út közepén lesz a szennyvízcsatorna. Itt van a város legmagasabb pontja, s ezért, hogy megfelelő legyen a lejtés, a csatornát majdnem 4 méter mélyre kellett letenni. Óriási mennyiségű földet kellett kiássanak, s az az út jobb oldalára került. Majd három hétig volt az ostromállapot.
Az ember azért sikeres mert képes az átváltozásra, képes megújulni. Ez a mi titkunk, s ez Orosháza Főterének is a titka. Titokzatos tér a FőTér.
Augusztusban utaztunk. A Fülöp nemzetség találkozója volt Nagykárolyban. A találkozó augusztus 18 és 20 között volt. Úgy jó volt minden. Mindenki jól érezte magát, Jövőre ismét szervezünk találkozót Nagykárolyban. Ott voltunk mintegy 25-ön.
Csaba bográcsos csülökpörköltet főzött, a kastély lovardájában terítettünk, s ott vacsoráztunk. A nagycsalád a kastély mellett lévő Lovardai Panzióban aludt. lakott.,
Most már elkezdődött a nagy politikai cikuszi arénajáték a hatalomért.