2013. június 20., csütörtök

JELENFAGGATÓ

Sziasztok!
Üdvözöllek kedves Ödön!
Örvendeztem, hogy olvastam soraid kedves Ödön . Vártam már nagyon. Elszomorított a hír, hogy Vénig Laci elköltözött az örökkévalóságba.
Sorsunk előrevetítése tette. Imádkozunk, az Úr majd dönt.
Kiszolgáltatott a mindennapi létünk, rajtunk kivül álló legtöbbször gonosz erők munkálkodnak és igyekeznek pusztítani mindahányunkat. S micsoda értékek hullnak a feledés porába, beletapossák, szétmorzsolják, eltüntetik.
Mostanság mifelénk olyan ünnepi hangulatokat imitálnak, hogy összerázódjon végre ez a város. Új Főteret avatnak holnap gazdag programmal, de már inkább túlzsúfolt egy kicsit. Aztán majd kiderül. Milyen a Főtér? Nem tudom. Én utoljhára februárban láttam, s holnap fogom látni, ha el tudok menni. S aztán elmentem....

Nincsenek megjegyzések: